سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سمپاشی سوسک فاضلاب

برای از بین بردن سوسک های منزلتان نیاز به سمپاشی سوسک فاضلاب دارید؟ همانطور که می دانید منشا اصلی ورود سوسک ها به خانه از فاضلاب خانه و لوله های فاضلاب شهری است. ورود سوسک فاضلاب شهری به داخل محیط منزل عامل بسیاری از بیماری ها و آلودگی هاست. پس برای از بین بردن این آلودگی نیاز به سمپاشی سوسک فاضلاب خواهید داشت.

 

سمپاشی سوسک فاضلاب با سموم با کیفیت خارجی

از آنجایی که سوسک ها علاقه زیادی به زندگی در محیط های گرم و تاریک دارند، سوسک فاضلاب شهری معمولا در نقاط آلوده و کثیف زندگی می کند. سوسک های فاضلاب در آبهای کثیف و محیط های آلوده رشد کرده و از آنجا تغذیه خود را تامین می کنند.

اگر می خواهید برای همیشه از شر سوسک فاضلاب خلاص شوید سمپاشی سوسک فاضلاب را به تیم متخصص پاکسازان محیط بسپارید. چرا که ما برای از بین بردن کامل این جانوران موذی از سموم خارجی و با کیفیت استفاده می کنیم. این سموم در کنار قوی بودنشان قادر به نابودی سوسک فاضلاب هستند و از نظر ایمنی و بهداشتی تضمین شده می باشند.

با توجه به اینکه انواع مختلفی از سم سوسک کش فاضلاب در بازار موجود است اما استفاده از سم قوی برای سمپاشی سوسک فاضلاب نکته ی مهمی است که باید از متخخصی امور سمپاشی بپرسید.


لیست موضوعات سمپاشی سوسک فاضلاب :

?? مشخصات سوسک فاضلاب شهری

?? روش های از بین بردن سوسک فاضلاب

?? انواع سوسک فاضلابی

?? سمپاشی خانه برای سوسک

?? راه های از بین بردن سوسک در خانه

?? دلیل نیاز به سمپاشی سوسک فاضلاب چیست؟


 

آشنایی با سوسک فاضلاب شهری

سوسک ها انواع مختلفی دارند. سوسک فاضلاب شهری ، سوسک حمام یا همان سوسک دسشویی نوع خاصی از سوسک ها هستند که اصطلاحا آنها را cockroachs می نامند. این نوع سوسک ها با سوسک ریز آشپزخانه و یا سوسک آلمانی متفاوت هستند. سوسک های فاضلاب به رنگ قهوه ای مایل به قرمز بوده و بسیاری از آنها به سرعت آماده ی پرواز هستند.

سوسک فاضلاب می تواند تا چند روز بدون آب و غذا زنده بماند. آیا می داتنستید اگر فقط سر این سوسک ها را از بدنشان جدا کنید باز هم می توانند یک الی دو روز زنده بمانند؟ سوسک فاضلاب شهری همه چیزخوارند اما اغلب از کثیفی ها و مدفوع انسان تغذیه می کنند. جالب است بدانید نام اصلی سوسک ها سوسری است و نام سوسک که در بین مردم رایج است نام گونه ی بزرگی از سوسری هاست.


تماس با ما جهت سمپاشی سوسک خانگی 09196472172


استفاده از سم سوسک کش فاضلاب

نحوه استفاده از سم سوسک کش فاضلاب به این صورت است که شما سم مورد نظر را فروشگاه تهیه می کنید. طبق اطلاعات یا کاتالوگ سم سوسک کش ، سم به تنهایی و یا به صورت مخلوطی از سم و آب استفاده می شود. برای ریختن سم سوسک کش حتما از ماسک و دستکش استفاده کنید زیرا سموم قوی برای پوست و تنفس انسان ضرر دارند و بهتر است هنگام استفاده از سموم ایمنی را رعایت کنید.

در کنار سموم ایرانی و خارجی برای مبارزه با سوسک ها عده ای با درست کردن سم خانگی و یا استفاده از نفت و گازوییل در تلاس برای کشتن سوسک ها هستند.

پس از ریختن سم در فاضلاب بهتر است تا چند ساعت آبی در لوله های فاضلاب جریان نداشته باشد تا محل به طور کامل ضدعفونی شود. پس از چند ساعت که سم ریختید می توانید از آب استفاده کنید.

نکته ای که اهمیت دارد این است که درست است استفاده از سم سوسک کش فاضلاب تا حدودی شر سوسک ها را از خانه شما کم می کند اما سوسک ها معمولا در لوله های فاضلاب به دیواره چاه می چسبند و تکان نمی خورند. به همین دلیل بهترین راه برای مبارزه با سوسک ها سمپاشی سوسک است.


انواع سوسک فاضلاب :

در سمپاشی سوسک فاضلاب شناخت نوع سوسک فاضلابی بسیار حائز اهمیت می باشد. به همین دلیل یکی از پیش نیازهای سمپاشی سوسک فاضلاب اصولی و حرفه ای شناخت نوع سوسک می باشد. سوسک های فاضلابی دو نوع دارند. یک سوسک های آمریکایی و دیگری سوسک های حمام می باشد که به دلیل حضور در فاضلاب ها حاوی بیماری های بسیار زیادی می باشند.

اگر شما یک دانه از این نوع سوسک ها را دیدید باید سریعا اقدام به سمپاشی سوسک فاضلاب کنید چرا که شما دچار حمله سوسک های درشت فاضلابی شده اید.

سوسک های درشت فاضلاب (سوسک فاضلاب شهری ، سوسک حمام ، سوسک دسشویی ، سوسک فضلاب سفید ، سوسک آمریکایی )  به دلیل انتقال انواع میکروب ها و آلودگی ها مضرات زیادی را در زندگی شهری به همراه دارد.

 


 

سمپاشی خانه برای سوسک

خدمات شرکت پاکساران محیط تنها سمپاشی سوسک فاضلاب نمی باشد. در صورت نیاز به سمپاشی خانه برای سوسک می توانید یکی از خدمات زیر را درخواست دهید:

سمپاشی سوسک فاضلاب

سمپاشی سوسک

سمپاشی سوسک ریز

سمپاشی سوسک درشت

سمپاشی سوسک حمام

سمپاشی سوسک کابینت

جهت سمپاشی خانه برای سوسک و رفع آلودگی، باید سمپاشی منازل را به صورت دوره ای از طریق شرکت های مجاز سمپاشی سوسک فاضلاب با نظارت کارشناسان و متخصصان این امر به انجام رساند.


سوسک درشت فاضلاب

زمانی که اسم سمپاشی سوسک فاضلاب به میان می آید اولین چیزی که به ذهن انسان خطور می کند استفاده از سم سوسک کش فاضلاب (سم سوسک فاضلاب ، سوسک کش قوی برای فاضلاب و یا سم چغندر برای سوسک و همچنین قوی ترین سوسک کش ها ) برای سمپاشی خانه برای سوسک می باشد. اما دیگر نگران سوسک کش قوی برای سوسک کابینت، سوسک فاضلاب شهری سوسک ، سوسک دسشویی، سوسک فاضلاب سفید و در کل انواع سوسک نباشید.

 

در ادامه به مواردی همچون طول عمر سوسک ها ، قیمت یک سمپاشی سوسک فاضلاب و روش های سمپاشی سوسک فاضلاب اشاره می کنیم.


سمپاشی سوسک فاضلاب

طول عمر سوسک فاضلابی

سوسک هایی که در فاضلاب ها زندگی می کنند حشراتی تخم گذار هستند که بعد از تخم گذاری ، تخم های خود را در ماده ای کپسول مانند ذخیره می کنند تا از آسیب دور باشند. سوسک های خیلی زود بالغ می شوند به همین دلیل طول عمر آنها شش ماه می باشد. به دلیل وجود این ماده که بر روی تخم های خود می گذارند به راحتی نمی توان آنها را از بین برد به همین دلیل باید باید در سمپاشی سوسک فاضلاب از سموم قوی و درجه یک استفاده کرد که بتوان تخم های آنها را هم به راحتی از بین برد.


 

قیمت سمپاشی سوسک فاضلاب

برای مشخص شدن قیمت سمپاشی سوسک فاضلاب موارد بسیاری دخیل می باشد که اگر بخواهیم به عنوان مثال به چند مورد اشاره کنیم می توانیم به مواردی مثل متراژ منزل و یا محیط مورد نظر برای سمپاشی ، نوع سم استفاده شده ، تعداد بار استفاده از سموم و... اشاره کرد. موارد بسیاری دیگر در تعیین قیمت سمپاشی سوسک فاضلاب تاثیر گذار هست که برای به دست آوردن قیمت دقیق می بایست با مشاوران ما تماس حاصل کنید تا از قیمت دقیق اطلاع یابید.

 

تماس با ما جهت سمپاشی سوسک فاضلاب 09196472172


 

دلیل نیاز به سمپاشی سوسک فاضلاب چیست؟

سوسک های فاضلابی به دلیل اینکه در فاضلاب ها زندگی می کنند حاوی بسیاری از کثیفی ها و بیماری ها هستند. این حشرات برای به دست آوردن غذا از فاضلاب ها که محل زندگی آنها است بیرون می آیند و در جاهایی مثل ظروف غذای شما ، کنار یخچال و کابینت های شما عبور مرور می کنند که این کار آنها باعث ایجاد بیماری های بسیاری می شوند به همین توصیه ما به شما این است که اگر یک سوسک فاضلابی دیدید سریعا فکری به حال نابودی آنها بکنید.

روش ها و راه حل هایی بسیاری برای از بین بردن سوسک های فاضلابی وجود دارد که تعدادی از این روش ها را برای شما نقل می کنیم.

 

  1. استفاده از سوسک کش قوی برای فاضلاب (موجود در بازار):

    شاید یکی از روش های عامیانه که در زمان دیدن یک سوسک به ذهن ما خطور می کند استفاده از سم سوسک کش فاضلاب موجود در بازار است که به صورت اسپری و یا پودر وجود دارد و در اکثر مغازه ها به فروش می رسد. اما نکته ای که اصلا به آن توجه نمی شود این می باشد که به دلیل اسپری کردن مواد آنها در هوا پخش می شود و به شدت برای کسانی که بیماری های تنفسی دارند خطرناک می باشد و این حشره کش ها به خودی خود باعث ایجاد بیمارهای تنفسی می شوند.

  2. استفاده از تله برای از بین بردن سوسک ها:

    به تازگی تله هایی وارد بازار شده که شما می توانید با استفاده از آنها سوسک ها را شکار کنید و آنها را از بین ببرید. این تله ها از مواد چسبناک ساخته شده اند که با قرار دادن مواد غذایی روی آن ،حشرات وارد آن شده و به آن می چسبند. اما این راه حل مفیدی نمی باشد چرا که فقط تعدادی از حشرات در آن گیر می افتند و بسیاری از این حشرات فرار می کنند و یا اصلا به آن سمت نمی آیند و نمی توان از این راه مخفی گاه سوسک ها را از بین برد.

روش های بسیاری دیگری وجود دارد که باعث شود برای زمانی کوتاه تعدادی از سوسک ها را از بین برد اما این موارد هیچ کدام برای از بین بردن دائمی سوسک ها مفید نمی باشد و تنها روش نابودی دائمی سوسک های فاضلابی ، سمپاشی سوسک اصولی می باشد.


یک سوال رایج درباره سوسک فاضلاب

سمپاشی سوسک فاضلاب بیشتر در چه مکان هایی انجام می شود؟؟

سمپاشی سوسک فاضلاب در تمامی اماکن قابل انجام است. از آزمایشگاه ها ، مطب ها ، بیمارستان ها گرفته تا شرکت ها ، فروشگاه های مواد خوراکی و منازل و آپارتمان ها گرفته تا رستوران ها و اشپزخانه ها. نکته ای که تفاوت ایجاد می کند، در سمپاشی سوسک های فاضلاب در مکان های مختلف نوع سم مورد استفاده و نوع لوله کشی و ساختمان سازی می باشد که قطعا به دلیل شرایط مکانی مختلف متفاوت می باشد.

آیا شما هم به فکر سمپاشی سوسک فاضلاب به صورت تضمینی هستید؟

 09196472172